air lo škola letenja

kontakt

Kontaktirajte naše instruktore i saznajte kako da započnete obuku u školi letenja. Ukoliko vas zanima upis u školu letenja, informacije o našoj floti ili detalji o obuci, naš tim instruktora vam stoji na raspolaganju.

Pišite nam

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Radno vreme

Ponedeljak – petak: 8.00 – 20.00

Subota – nedelja: 8.00 – 20.00

AirLo avion

Često postavljana pitanja

Za PPL dozvolu potrebno je 4-6 meseci, u zavisnosti od vremenskih uslova i dinamike letenja.

  • LAPL (Light Aircraft Pilot License) omogućava letenje EASA sertifikovanim avionima do 2000 kg sa najviše tri putnika. Moguće je leteti i avionima koji imaju 6 sedišta, ali dozvoljena su samo 3 putnika.
  • PPL (Private Pilot License) omogućava letenje avionima do 5700 kg sa do 19 putnika.
  • LAPL piloti mogu da upišu ovlašćenje za noćno letenje.
  • LAPL je pogodan za hobi letenje, dok je PPL bolji izbor za one koji planiraju nastavak školovanja.

Ako imate PPL ili LAPL sa važećim SEP (land) ovlašćenjem, potrebno je da naletite 2-3 sata sa instruktorom u školi za ultralaku dozvolu i položite praktičan ispit.

Potrebno je da naletite dodatnih 15 sati sa instruktorom i položite praktičan ispit. Teorijska obuka se ne ponavlja jer je ista za obe dozvole.

Ultralaka dozvola se ne priznaje za dalje ovlašćenje, što znači da je potrebno završiti kompletnu školu od početka, kao i kandidati koji nemaju nikakvu dozvolu.

Da. Virus SW 121 je EASA sertifikovan avion i nalet na njemu se priznaje. Može se koristiti za naprednu obuku i deo CPL obuke.

Ne. Piloti sa ultralakim dozvolama ne mogu leteti ovim avionom.

Letenje može da počne nakon završene teorijske nastave.

  • Obično se leti 3 puta nedeljno po 1-2 sata, što znači da je preporučeno izdvojiti barem 3 sata dnevno.
  • Ako tempo letenja bude sporiji, obuka će trajati duže, što je pilagođeno za svakog kandidata pojedinačno.
  • U toku timebuildinga, piloti skupljaju neophodno iskustvo.
  • Preporučuje se letenje na različitim avionima radi širenja znanja i veština.
  • Svi sati naleta kao PIC ili DUAL na sertifikovanim avionima se priznaju.
  • Teorijska obuka se plaća prilikom upisa.
  • Praktična obuka se plaća postepeno, uporedo sa letenjem, što omogućava raspodelu troškova tokom nekoliko meseci.
  • Moguće je dogovoriti fleksibilan plan plaćanja sa školom.
  • Srpske dozvole nisu automatski priznate u Evropi.
  • Postoji mogućnost konverzije dozvole, a PPL dozvola je prihvaćena kao osnov za dalje školovanje u EU
  • Neophodno je položiti ICAO engleski jezik.
  • Letenje van Srbije se planira sa instruktorima i uz prethodnu pripremu i odobrenja.
  • Sa našom školom je moguće leteti bilo gde van Srbije u dogovoru sa školom.